Nuevo Prius Online (Guia de Registro)

Tema en 'Lineage' iniciado por OoClaudiaoO, 8 Ago 2010.

1. OoC

OoClaudiaoO
    Expand Collapse
    Recluta

Me Gusta recibidos:
    0
    Bueno No encontre otro lugar para publicar este juego que esta muy bueno MMORPG .Espero no se molesten.
    Prius Online
    -Quiero decir que esta guia no es 100% efectiva ,me puedo equivocar y los registros de Prius puede canviar como lo hicieron los de Aion ,Nexon y demas compañias & juegos asiaticos pero merece la pena intentarlo es lo mas novedoso hasta la fecha...
    *Para mas info ,Requerimientos ,Videos ,Imagenes de Prius pasar por... >aqui<

Paquetes de Idioma
    -Antes que nada necesitamos los paquetes de idiomas de asia para navegar mejor por webs japonesas...
    -Sitienemos el CD del windows instalado en nuestro pc solo tenemos que insertarlo en el lector de CD...
    -A continuacion ir a... Panel de Control/Configuracion reginal y de idioma/Idiomas...
    -Seleccionar la opcion... Instalar archivos para idiomas de Asia Oriental
    -Aceptar y esperar a que se instale...
    Guia de Conexion Para registraros acceder a esta web y seguir los pasos de las imagenes, como vereis no estan echas por mi pero por supuesto siempre pongo el autor de dichas guias en el final de cada guia perpetuando a si los derechos minimos de autor que concibe lo que llamamos la honestidad en la red [​IMG]

Descargar Necesarias:
    -Para que no tener problemas recomiendo descargar estas utilidades antes de empezar...
    Link WindowsInstaler
    >> Microsoft WindosInstaler v2 Download
    Link .NET Framework 3.5
    >> Microsoft NET.Framework v3.5 Download
    Link DirectX v9.0c
    >> Soft32 DirectX v9.0c Download

Descargar Juego:
    Se Recomienda usar IExplorer para descargar puesto que usa un programa de descarga desde la red...
    NOTA: Si usais Firefox y esto os molesta este "Addon" os vendra de perlas...
    >> http://ps.wasabii.com.tw/Ps_Download...d_client.shtml
    (Recordar solo con IE)

Registro de Cuentas:
    -Lo primero es entrar en su web ,poner nuestro email y GO!
    >> https://member.wasabii.com.tw/CreateUser.aspx(Recomiendo IE) Step 1.A
    First go to the following website:
    http://www.wasabii.com.tw/

Step 1.B
    If you're not a member of Wasabii, then click on the link indicated on the picture below:

Step 1.C
    The next page, click on yes at the bottom of the page as indicated like the following image:

Step 2.A
    The next step is self explanatory. Just fill in each section like in the image below and keep in mind that you will need to use the soft keyboard to fill in the password section (translation thanks to Google Toolbar):

Step 2.B
    Congratulations! Your account is made and now you need to activate your game account. Start by clicking the second button as indicated in the image below:

Step 3.A
    In the next page, you will see the Prius Online logo and 3 selections to the right of it. Pick the option indicated in the following image:

Step 3.B
    Next, agree to the statement agreement by clicking the button indicated in the next image:

Registration Final Step
    You will only see 1 button on this page to verify your account for the game. Click it and you're done with registering your game account for Prius Online (or any other games on their site you choose). Now you're done and ready to download Prius Online!

:: Prius Online Taiwan Download Page ::
    http://ps.wasabii.com.tw/Ps_Download...d_client.shtml

:: Note ::

- There is no IP Block on this game at the current time so enjoy playing no matter where you're from.

- As for getting the client, it seems downloading from the official site itself is useless (I could never download it from there). You're going to have to download the game from either their bittorrent links or use the direct download from "HiNet" or "17t17p" and even then, you're going to need to make an account to download from those site as well. I am not going to make a registration guide for those so don't ask me cause it's not hard (especially if you have google toolbar.....just use the translator). Video & Screens

[​IMG] [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]

Compartir esta página